maandag 13 november 2023

Hoe gaat het?

 Hey,

Weer een tijd geleden dus ik dacht: laat ik weer eens wat schrijven. 

Ondertussen heb ik nu drie EMDR sessies gehad voor mijn trauma's. Deze week gaan we evalueren hoe het gaat. Ik krijg deze therapie bij de organisatie waar ik bij woon. Ook sta ik nog op de lijst bij de viersprong en hopelijk heb ik over een tijdje daar een intake! 

Al een tijdje had ik een bobbel aan de zijkant op mijn stomp. Dit maakte het dragen van de prothese lastiger, het kon wel maar deed pijn. Twee weken geleden naar de huisarts gegaan om het na te kijken. 
Het bleek een geïrriteerde/ontstoken talgklier te zijn. Samen met de huisarts besloten dit weg te laten halen zodat ik mijn prothese weer normaal aan kon. Zo gezegd, zo gedaan. Die middag terug naar de huisarts en heeft hij het verdoofd en eruit gesneden, maar dit ging nog niet zo makkelijk. Uiteindelijk twee hechtingen erin en het vooruitzicht dat ik na een paar dagen wel weer m'n prothese aan zou kunnen. Nou, niet dus :( 
Afgelopen vrijdag zijn de hechtingen eruit gehaald en mocht ik weer opbouwen met liner en prothese dragen maar het doet veel pijn en gaat dan weer wat open. Ook zit er toch weer een bobbel onder. Morgen terug om er naar te laten kijken, maar kan dus helaas al twee weken geen prothese aan. 
En dat is echt behelpen.. Waar ik woon is het gelukkig helemaal rolstoel toegankelijk en kan ik gewoon rondrijden haha! Maar als ik weg moet, moet dit op krukken, Lux moet voor me uitgelaten worden want dat lukt niet zelf en ja, ik vind het gewoon erg vervelend! 

 Maar hopelijk is dit maar voor even en kan ik snel weer mijn prothese aan! :) 

Dat was weer even een korte update van mij! 

tot snel! 

Don't let this darkness fool you, all lights turned off can be turned on. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten