dinsdag 3 december 2019

Een behandeling!

{ STAP VOOR STAP }
Vandaag officieel aangenomen bij trauma centrum 45’ in Oegstgeest.
Hier kreeg ik de diagnose PTSS. En een depressie. Wat mijn behandelaren hier ook al zeiden.
Nu ga ik in een twee weekse opname ( aangepaste HITT hoog intensieve trauma therapie) met iedere dag traumatherapie werken aan verwerken. Maar ook betekenis geven aan de gebeurtenissen in mijn leven en ze een plekje geven.
Ze mogen er nog zijn maar niet meer zo mijn leven beheersen.
Ik ga EMDR volgen, beeldende therapie en yoga. Ook heb ik al een rondleiding gehad in de kliniek.
De komende maanden gaan we dit heel goed voorbereiden met mijn psycholoog,stap voor stap, zodat ik hopelijk in februari de opname kan starten. Misschien eerder of iets later.
Tijdens de opname zijn er dag en nacht sociotherapeuten om mij op te vangen. Opgelucht maar tegelijkertijd heel spannend! Maar ik ga er voor! Op naar beter! 🦾🍀💫

                                                    Stap voor stap naar beter!

1 opmerking: