zaterdag 9 november 2019

DIPje

Tja, wat zal ik zeggen... 
Het gaat even zo slecht dat ik gisteren ben opgenomen. 
Ik kan hier tot maandag blijven, dan komt het IHT team thuis om mij te ondersteunen. 
Gisteren schaamde ik me; waarom ben ik nu weer opgenomen? Maar ik weet dat het even beter is, even weer een beetje rust in mijn hoofd krijgen. 
Medicatie is opgehoogd en hopelijk helpt dat ook een beetje.
Maar voor de rest zal ik toch zelf dit gevecht aan moeten, hoe moe ik ook ben. 
Voor nu dit weekend even tot rust komen. Maandag zien we wel weer verder. 
Ik kom hier uit, ik kom hier uit. 


1 opmerking:

  1. Blijf volhouden, het gaat ook voor jou een keer beter worden als dat het nu is! Je hebt al zoveel doorstaan.... goed van je dat je steeds weer hulp accepteert.... Sterkte en lieve groet gewenst...

    BeantwoordenVerwijderen