zondag 24 november 2019

Update!

Update tijd!

Aanstaande dinsdag heb ik de eerste intake bij centrum 45.
Dinsdag duurt de intake ongeveer twee uur. De week erna, op 3 december, heb ik nog een intakedag van 9:15u tot 14u. Ik vind het zo ontzettend spannend... maar het is ook weer een stapje vooruit en dat blijf ik tegen mezelf zeggen!

Er zijn ontzettend moeilijke dagen maar ik probeer ook soms een beetje naar de toekomst te kijken. Hoe moeilijk dat ook is. Ik weet niet of ik word aangenomen bij centrum 45 en zo niet dan moet er iets anders gebeuren. Gelukkig staat er nog een optie open.
Samen met mijn ouders en psycholoog heb ik het gehad over hoe verder na de traumatherapie?
Ik zou graag op mezelf gaan maar weet ook dat dat waarschijnlijk niet meteen gaat lukken.
Daarom hebben we het nu over wonen met anderen zodat ik wat gezelschap heb en ook hulp als het nodig is. Dat is iets waar ik naar uit kan kijken. Mijn eigen plekje.

Doordat ik op intake mag komen bij centrum 45’ heb ik weer wat meer vertrouwen in de toekomst.
Dat ik het wel ga redden, ondanks de moeilijke momenten. Dat ik kan gaan verwerken, op welke manier dan ook. Ik zou graag mijn ervaringen gebruiken om later kinderen en jongeren te helpen die ook ziek zijn. Maar daarvoor moet ik eerst zelf verwerken wat ik heb meegemaakt. Maar het is wel iets wat ik graag zou willen, mijn ervaring inzetten om anderen te helpen!

Met mijn prothese en het lopen gaat het best goed. Tuurlijk, na een lang stuk lopen heb ik nog wel wat pijn, maar het gaat al een stuk beter dan in het begin! Zo zie je maar; waar ik eerst dacht nooit goed te kunnen gaan lopen op een prothese, loop ik nu, fiets ik, en doe alles met dat titanium been van me!

I don't need to train 24/7 to be as strong as iron man. I am iron man!🦿💪🏽


1 opmerking:

  1. Frederique, heel mooi geschreven, ik hoop wederom dat je weer de mogelijk heb om aan je zelf te werken en dat ze je in behandeling willen en gaan nemen, je ben een sterke jonge meid die sterk genoeg is om je er voor je toekomst te gaan, ik wens je heel veel sterke de komende tijd, en hoor graag van je. Groetjes Paul en Ria.

    BeantwoordenVerwijderen